Spelletjes

Je herkent het vast wel. Spelletjes die een doos zitten waarbij gelijk ook heel veel licht in zit. 
Dat zorgt er voor dat de doosjes heel vel ruimte in je (camping) kasje in nemen. Vaak doe ik het dan in van die zipper zakjes maar nu heb ik een leukere oplossing. Tenminste dat vind ik.


Ik had van 2 YLA boxen nog best wat restjes over.
Van de ene box haakte ik een mapje voor de spelblokken.


Van de andere een zakje voor de dobbelsteen en losse stenen.



Bij beide hield ik het patroon van de box waar de bollen uitkwamen als richtlijn.



Bij de bovenste gebruikte ik knoopjes als sluiting. Bij het zakje een gehaakt koortje van alle kleurtjes. Lekker snel en makkelijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...