Pop Mia

Ik twijfelde nog wel even of ik aan de volgende pop wilde beginnen. De vorige was best lastig om te haken. Maar ik vond het ook wel jammer van mijn dure patroon. En hij zag er ook wel erg leuk uit!



Ik ben eens gaan kijken wat ik nog aan kleuren Drops alpaca in de kast had liggen. Ik had geen zin om speciaal te gaan bestellen. Vandaar dat de pop roze i.p.v. paars is geworden.



Ik moet toegeven dat het nog een hele klus was om hem te haken maar het patroon was wel duidelijker als de vorige pop.



Bij mijn vorige pop vond ik de ogen wat te klein dus heb ik er voor gekozen maat 8 te gebruiken.

Het hoofd blijf nog wel wiebelig maar een te dikke pop is ook niet mooi dus heb ik het zo gelaten.


En hoewel ik redelijk tevreden ben met het eindresultaat weet ik niet zo zeker of er nog een pop gaat komen.... De tijd zal het leren.

Nog even de link naar het patroon:
https://www.ravelry.com/patterns/library/doll-mia



2 opmerkingen:

  1. Het is een mooie pop met leuk haar en lieve kleertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pop. De grotere oogjes zijn mooi in verhouding tot het hoofd. Leuk dat jouw Mia andere kleuren heeft dan het origineel. Het was een flinke klus, maar het resultaat is geslaagd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...