Schaapje Sarah

Zoals ik mijn vorige blogbericht al aangaf wilde ik met resten gaan haken. De patronen van de kleine Cute Dutch vragen niet heel veel garen. Dus moet dat best lukken als je een halve bol over hebt.


Nu had ik nog het patroon van telschaapje Sarah liggen. Ik had niet de bedoeling om 10 schaapjes te haken maar te gebuiken als klein schaapje bij de grote.


De creme katoen had ik niet meer liggen. Dus heb ik er een andere kleurtje bij gekozen. 


Ook bij het schaapje heb ik de armen iets langer gehaakt. Ik denk niet dat het direct aan het patroon ligt maar meer aan mijn stevige manier van vullen...


Hier kun je het patroon bestellen:

https://www.cutedutch.nl/products/cutedutch-patroonboekje-rekenen-en-tellen

Nu verder met mn project met iets van mijn vakanie. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...