Koe Zoe

Ik kwam er achter dat jullie no een paar knuffels van Cute Dutch van me te goed hadden. Hier is nummer 1


Ik had het garen en hat patroon al langer liggen. Ik vind hem zo leuk. Gek genoeg is het toch een van de laatste die ik gehaakt heb. Hij ziet er wat bewerkelijk uit. Misschien dat ik er onbewust tegen aan zat te hikken.


Natuurlijk viel het heel erg mee. Was was alleen wat meer werk asl de anderen. Dat dan weer wel.


Helemaal recht en perfect is het niet.
Een beetje scheef her en der....
Maar hij is schattig volgens m'n kinderen dus dan is het goed toch..

Hier nog de link naar het patroon:
https://www.cutedutch.nl/products/haakpatroon-koe-zoe

1 opmerking:

  1. Koe Zoe is echt een grappige koe en heerlijk om mee te knuffelen. Zij is een van de favoriete patronen van Cute Dutch.
    Goed dat je de spullen niet hebt laten liggen, maar met dit iets uitgebreidere patroon aan de slag bent gegaan.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...