Bloempotje

Mijn dochter heeft voor morgen een kadootje nodig. Vanuit de kerk heeft ze een mentor die jarig was geweest. 
Samen hebben we bedacht wat leuk voor haar zou zijn.  Uiteindelijk heeft ze zelf uitgekozen met welk garen ik het moest haken.


Het werd een bolletje van de Zeeman met een klein glittertje er in. Dit ook omdat het qua kleur en dikte het beste paste.
Het patroon komt uit het boek Craftdates.


Ik weet niet of je het boek al kent. Het is een aanrader! Hij is zo leuk. Ik haal er voor mijzelf de dingen uit waar ik wat mee kan. Zoals de patronen. Maar de stempels die er bij horen zijn zo leuk om een kado af te maken!


Ik zal niet zo snel een craft date organiseren maar dan blijft er genoeg inspiratie over.

Het potje omhaken was een uurtje werk. Dus heb je snel een leuk persoonlijk kado!


Ik was vergeten om zo foto's te maken dus vandaar met folie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...