Knuffeldeken draak

Weer een draak. Wordt dat niet een beetje saai... 
Maar deze is toch weer anders





En daarom vond ik het toch wel interessant om er nog een keer over te bloggen.

In de wolwinkel tuttebollen kwam er namelijk een klant binnen met deze variant. Ze had de deken wel met de sweethart soft gehaakt maar de rest met riverwashed xl. Dit omdat ze het lastig vond om de kop met het pluisjes garen te haken.


  Een super idee. De kleuren passen er mooi bij. Alleen wordt het kopje wat kleiner.

  
Maar daarom nog steeds super leuk. Ik heb hem da ook voor in de winkel gehaakt als idee voor klanten die ook moeite hebben met het garen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...