Tasjes

Bij een nieuw baretje hoort ook een nieuw tasje!


Ik kocht  het garen op de Kreadoe. Omdat de claire chunky er niet in donkerblauw was kwam ik uit op dit garen....


Op zich heel mooi garen maar wat haakte het zwaar. Ik heb het echt moeten afwisselen met het haken van de baretjes....
Hoewel ik op gegeven moment de lussen hoger ophaalde waardoor het de volgende toer weer beter in steken was.


Het is wel een leuke steek om te haken. Het lijkt net of het gebreid is. Dat komt omdat je in de vaste steekt.


Ik heb de zijkant wel vast genaaid. Omdat het garen erg stug is bleef het niet dubbel zitten.


Ik had boven nog 2 handvatten liggen die eigenlijk perfect paste. 
Het zijn 2 schattige tasjes geworden.

Het patroon komt uit het nieuwe boek van Claire



1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...