Bijtring met olifantje

Ik kreeg van de week twee geboorte kaartjes binne.  Een voor een klein jongetje en een voor een lief klein meisje.
Ik heb even moeten nadenken wat ik wilde gaan maken. 
Met een knuffel zit je al zo snel aan pakket kosten om het te versturen.


Ineens bedacht ik me dat ik bij mijn hobbywinkel al vaker met dit olifantje in mijn handen had gestaan. Met het idee om hem ooit eens te gaan haken. 
Dat komt nu dus van pas


Even googelen en het patroon was al snel gevonden. Het is een engels patroon maar al door diverse mensen vertaald in het Nederlands wat het dan weer lekker makkelijk maakt.


Het patroon is heel duidelijk. Absoluut niet moeilijk. ( alleen maar vasten en lossen). Het is heel snel klaar en je kunt het heel goed met een restje haken (20 gr is ruim voldoende)
Ik heb er voor gekozen om veiligheids oogjes te gebruiken maar je kunt ze er ook gewoon opnaaien.
De houten ringen had ik al eerder via Ebay gekocht.


Voor het meisje haakt ik hem met catiana demin. Lekker roze en heerlijk zoet.
Voor het jongetje wilde ik hem eerst in het blauw haken. Maar heb ik hem met stone washed gehaakt wat hem weer lekker stoer maakt!

Ik hoop dat ik er weer mensen gelukkig mee maak!
Nog even de link. Hoef je zelf niet meer te googelen. 😉
http://irenehaakt.blogspot.nl/2015/09/bijtringen-en-een-klein-rammel-olifantje.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...