River washed

Paar weken geleden kwam Scheepjes met nieuw garen op de markt.
River washed. 
Het garen lijkt een beetje op de stond washed maar inplaats van een creme kleur als basis draad nu een gekleurde. 
Erg leuke combi.


Ik haakte er de hond en het nijlpaard uit het boek lappenpoppen haken mee. 


Manlief en ik hebben noog wel even gediscuseert of het nu roze of rood was. Toen ik het kocht dacht ik namelijk dat het rood was. Maar hoe langer ik er mee bezig was vond ik het toch roze. Maar daar was manlief het er niet mee eens....
Maar we hebben nog eens goed bij het daglicht gekeken. En het is toch echt roze met geel.


Over deze kleur blauw ligt een vleug grijs. Wat niet heel goed te zien is op de foto.


Bij elkaar is het weer een mooi stel geworden.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...