Petit Four: Banoffee

Een aantal jaar geleden had kon je mee doen  aan een cal via Grietje karwietje.
Elke week een Petit four haken. Ik vond het erg leuk om ze te maken en heb later ook nog een dubbele serie voor mijn buurvrouw en mijn moeder gehaakt.
Ik heb inmiddels een andere etagiere van mijn man gekregen met 3 verdiepingen en daar is best nog wel war ruimte over....

Daarom was ik heel blij dat Grietje besloot een nieuwe cal te starten met meer petit fourtjes.


We begonnen met de banoffee. 
Ik had alleen niet helemaal de juiste kleur in huis. Net als de vorige keer wil ik het gewoon uit mijn voorraad katoen kunnen haken...



Daarom heb ik besloten om hem met bruin te haken.




Ik vind hem zelf erg leuk geworden en heb al weer helemaal de smaak te pakken.

Voor de liefhebber:
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2017/03/banoffee.html

3 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...