Kerstbal

Ik haak graag de patronen van Lilla Bjorn. Ze zijn moeilijker. Maar daarom juist zo leuk.


Vorige week kwam er een nieuw patroon van haar uit. Een kerstbal.


Zodra hij uit was heb ik hem gekocht. En bolletjes katoen heb ik altijd wel liggen.


Ik hen met de eerste helft best wel aan het puzzelen geweest. Moest het nog regelmatig uithalen. En uiteindelijk was hij nog niet helemaal goed maar ik heb het zo gelaten. 😏
De 2e helft ging gelukkig een stuk  beter en die klopt wel helemaal.


Als je hem ook wil haken heb ik hier de link naar het (koop) patroon:

http://www.ravelry.com/patterns/library/snow-baubles---overlay-crochet

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...