Vlinder portomoneetje

Eind vorige week kwam er een nieuw patroon uit van Lilla Bjorn. 
Ik heb al meerder patronen van haar gemaakt. Het zijn leuk patronen en lekker pittig om te haken. 


Dit keer ontwierp ze een patroon voor een portomoneetje.
Dat is iets waar ik erg blij mee was. Ik heb het andere patroon al heel veel gehaakt dus was ik blij met iets nieuws.


Helaas koos ik wel een beetje voor de verkeerde kleuren combi. Er zit te weinig contrast in waardoor de vlinder op bepaalde delen een beetje in het niet valt.


Dus wil ik hem in de toekomst nog een keer haken. Misschien wel in bijna de zelfde kleuren  maar met een andere contrasterende kleur erbij.


Ik had nog een leuke beugel voor liggen met roosjes.


Het (Engelse) (koop) patroon kun je hier vinden:

http://www.ravelry.com/patterns/library/cretan-butterfly-coin-purse



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...