Nog een kussen

Ook dit is een kussen wat ik in de vakantie heb gehaakt.


Probleem was dat ik het gehaakte lapje even kwijt ben geweest .
Op een gegeven moment kreeg ik een ingeving. Mijn man heeft hem in een opruimbui bij de dekens in de deken kist gestopt. Ziet het verschil tussen een deken en een project voor een kussen niet echt...


Dit patroon had ik al langer op de planning staan maar ik wilde wachten op het nieuwe claire 3 garen.  Dus werd het een vakantie project.


Bij de Ikea een kussen gekocht om er op te naaien. Dat is altijd toch weer een lastig klusje. 


Maar het is gelukt en m'n tweede kussen voor mijn tuinbank is klaar.


Het patroon is gratis en komt hier vandaan:
http://www.craftkitchen.nl/blog/164/lente-squares-haken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...