Eierdopjes

Al eerder kocht ik een patroon van https://www.etsy.com/shop/ATERGcrochet?ref=pr_faveshops
 
Leuke en vaak bonte patronen. Laats kocht ik er in een keer 5.
 
 
 
Ook deze van de eierdopjes.
De patronen zijn in het engels maar met een vertaalschema en veel foto's. Goed te doen dus!
 
 
En ze zijn zo leuk om te haken. Ik vind het dan ook wel erg leuk om ze in allerlei kleuren te haken. Een soort is zo saai!!
Natuurlijk in dames en heren kleuren.
Zo stel ik al mijn huisgenoten weer tevreden. Hoewel mijn man niet zo moeilijk is geloof ik.
 

 
Het is heerlijk om een paar kleine projecten te haken.
 
 
Hier nog een link naar het patroon:
 


2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk een door elke keer andere kleuren te gebruiken is het ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn erg leuk geworden! Ze lijken veel op het patroon van de kerststerren waar je een waxinelichtje in kan doen. Als je de eierdopjes omdraait lijkt het op kleurige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...