Kussentje

Een poosje geleden vroeg mij schoonzus of ik een kussentje wilde haken.
Wat had je dan in gedachten. Welke kleur. Dun garen of juist dikker. Vragen die ik aan haar stelde. 
Hij moet wit zijn. En het garen liever niet heel dik. Voor de rest maakt het niet veel uit. Dat is lastig.....
Maar met de verjaardag van mijn zwager heb ik eens gekeken wat ze had liggen en toen kreeg ik wel een idee welke kant ik op wilde.


Ik gebruikte by claire nr 1. Het patroon vond ik in het boek haken en kleur van Claire en Saskia. 



De achterkant hield ik rustig door in het hart een bloem te haken en verder gewoon stokjes. Zo kan ze hem ook eens omdraaien en heeft ze een ander kussen.

Ik was er vrij snel aan begonnen maar heb het daarna poosje weggelegd omdat ander projecten even voorrang hadden.
Daarbij duurde het nog even voor ik haar zou zien dus het kon ook nog even wachten.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een romantisch maar fleurig kussen geworden te zijn! Daar zal schoonzus wel blij mee zijn!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...