Kreadoe vervolg

Vandaag ben ik naar de kreadoe geweest.  Het is een geslaagde dag geweest. Er waren veel wolletjes te koop.


Dit is de totale schade! 34 bollen garen. Valt wel mee toch...??


Deze bollen kocht ik voor de Blanchet Stitch deken van Karin aan de Haak.


Dit garen kocht ik voor een omslag doek. Wel leuk om een keer garen van Ice Yarn eerst te voelen voor je het koopt!



Van deze bollen wil ik een baretje voor de dames haken. Ik heb laatst met het haken van de Mysterie Blanchet voor het eerst met kraaltjes gehaakt. Dat vond ik wel leuk. Dus nu wil ik het met de baretjes ook proberen.


Noch een paar extra bolletjes voor de Mysterie Blanchet. Ook omdat ik er iets meer roze in wil.


Nog twee bolletjes van Claire no 1


En nog even alle kraaltjes die ik gekocht heb.....

Wat ik ook leuk vond dat ik in de stand van Claire de projecten live kon zien.
Ik wil daar zeker aan beginnen. Maar het ik denk dat ik het garen in Woerden koop en het nog even parkeer!

Al met al een vermoeiende en geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...