Omslag doek

Anderhalve week was ik bij de Zeeman en daar hadden ze weer de Julia wol liggen. Ik kon de verleiding niet weer staan om een paar bollen mee te nemen.


De wol is heerlijk zacht en haakt lekker snel weg.
Ook deze omslag doek haakte ik in graniet steek.


Deze keer haakte ik hem wat groter dan de andere omslag doeken. Een die je zo heerlijk om je heen slaat en waar je ze heerlijk in kan kruipen als het koud is.



Ook deze heb ik nog gehaakt voor de verkoping.
Leuk is om te weten dat de andere twee verkocht zijn. Van deze weet ik het niet. Mocht hij niet verkocht krijg ik hem terug en ik denk dat ik er al iemand voor gevonden heb.
Mijn kleine zusje kan niet haken..... Misschien doe ik er wel een plezier mee.

1 opmerking:

  1. Dan gaat je kleine zusje blij zijn, ziet er inderdaad hééééél gezellig uit! Mooi gemaakt!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...