Vlaggetjes

Deze vlaggetjes heb ik ook gehaakt in mijn vakantie.



Ze komen uit het nieuwe boek haken en kleur. 
Ik kocht al eerder lint en daarna de katoen. Dat heeft als voordeel dat je wat makkelijker garen bij een lint koop als omgedraaid.



Ik moet alleen nog even mijn moeder lief aankijken om het lint er aan te naaien.


Het grappige is dat ik woensdag in de wolwinkel stond ( ik had ze toen even meegenomen) dat er nog 2 mensen waren die hem wilde gaan maken.... kon ik de mijn even laten zien.

En nu ligt mijn haakwerk even stil helaas. Mijn schouder is overbelast. Gelukkig zit het alleen in de spier dus hoop ik dat het snel weer wat beter gaat. 
Ik mag van mezelf even geen haaknaald aanraken.... en dat valt niet mee....

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen heb je weer gehaakt, Alike! Deze vlaggetjes zijn ook erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...