Potomoneetje

Mam wanneer haakt u nu eens zo'n portemonneetje voor mij.......
Er komt een meisje naast me zitten. Hoofdje tegen me aan. Maar smekende oogjes..... Tja dan kun je geen nee meer zeggen.



Ik had nog restjes over van het rokje wat ik hiervoor gehaakt heb. Ik heb er nog een paar nieuwe kleurtjes bij gedaan ( en daarbij toch wel uit mijn komfoor zone gegaan)

  
Een avondje door haken en dit is het resultaat.
Dochterlief is er helemaal blij mee!



Het patroon heb ik al eens eerder gehaakt. Het komt hier vandaan.

https://www.etsy.com/transaction/188746328

Ik heb alleen het middenstuk tussen de twee delen niet gehaakt.


1 opmerking:

  1. Wat een leuk portemoneetje! Ik heb hier ook al heel lang een beugeltje liggen, maar kan er nog niet toe komen. Dit patroontje is wel heel leuk, dus misschien moet ik me er ook eens aan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...