Nijna

Een poosje geleden kocht ik een koker met garen en een patroon om een nijntje te haken. 
Om te beginnen was het garen wat er bij zat slecht. Gelukkig zijn ze er op school altijd heel erg blij mee.


Afgelopen zaterdag was mijn nichtje bij ons en haar oog viel op het boekje van het patroon. Heel enthousiast: Nijna!


Nu is ze a.s. maandag jarig. M'n zusje wilde graag een boekje van nijntje voor haar verjaardag. En wat is er dan leuker om er een nijntje bij te haken. 


Ik dacht hem met een bolletje Catania grande te haken wat ik nog had liggen. Maar ik kwam te kort. Gelukkig leverde Creamijn heel erg snel.
Het leuk van dit garen is dat hij best wel een stukje groter wordt.

Ik kijk al uit naar maandag. Ben benieuwd of ze er blij mee is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...