Kadootje

Binnenkort neemt er een collega afscheid. Ik hen ruim 16 jaar met haar gewerkt. Eerst was ze mijn leidinggevende. Later ging ze naar opleiding. Maar we kwamen elkaar nog regelmatig tegen. 
Ze heeft me erg geholpen tijdens het eerste half jaar van mijn opleiding


Al die jaren hebben we een goede band met elkaar gehouden. Zo af en toe eens een praatje enz.
Toen ik mijn eerste echtstudio omslag doek af had kreeg ik al snel het plan om er voor haar een te haken als afscheid kado.



Het grappige is dat ik haar vorige week nog even sprak toen ik die van mij aanhad. Ze vond hem erg mooi. Dus ik had toen wel even een binnenpretje....


Nu nog even een knoopje eraan en doen hij worden ingepakt voor 8 januari!




.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig cadeau!! Daar zal ze vast heel erg blij mee zijn. Via Annemarie's haakblog kwam ik op je site. Ziet er gezellig uit, ik ben gelijk volger geworden!

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...