Echtstudio omslag doek

Deze omslagdoek heb ik veel voorbij zien komen. Hij leek me heerlijk om te dragen. Makkelijk om te maken. Alleen dat makkelijke werd door veel mensen tegen gesproken.
Op de Kreadoe hing hij gehaakt van Stylecraft Weekender. Ik kon het daar niet laten en heb de wol gekocht.




Er eenmaal aan begonnen haakte hij als een trein weg.
 Bol na bol vloog er doorheen. En ik heb gelukkig geen problemen gehad met het patroon.  En enige wat ik wel gedaan heb is een extra keerlosse gehaakt. En heb ik hem op haaknaald 9 ipv 8 gehaakt. 
Verder heb ik het patroon gewoon gevolgd.



Ben erg blij mee. Het is echt een exemplaar om van te houden en veel te dragen. Hij is heerlijk warm. Lekker over een spijkerjasje. Of als het wat kouder is om je heen te slaan op de bank.

Stylecraft weekender vind ik ook heerlijk spul om mee te haken. Ik ben er fan. Het doet z'n naam eer aan. Het is echt wol om iets te haken in een weekend.  
Voor m'n volgende project zie ik het het al voor me. Een weekend aan de zee met een heerlijk zonnetje als vandaag.... En dan maar lekker haken. Het hoeft niet eens warm te zijn.... Maar ja of het zover komt.... ;)



Als ik hem nog een keer zou haken dan zou ik denk alleen nog een naald groter nemen!

En nog even een link naar het originele patroon. Hij is gratis!








2 opmerkingen:

  1. Goed gelukt!
    en ziet er heel draagbaar uit ook.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Mag ik vragen hoeveel toeren jij hebt gehaakt en hoeveel bollen? De 8 bollen lijken mij namelijk wat veel; ik ben nu bij toer begin met de vierde bol.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...