Deken een die als 2e klaar is

De deken is al even klaar maar het duurde even voor ik er een foto van maakte. Het is toch wel lastig om zo'n enorme lap op de foto te krijgen....


Ik ben er heel blij mee en ook wel trots op. Het afmaken was ook bij deze nog wel even een klusje. En voor de laatste toer van de rand kwam ik 30 cm te kort. Dus op de beurs een nieuwe bol gekocht en hem daar ook afgehaakt.


Mijn randen zijn helaas niet helemaal recht. Eigenlijk moet ik met er niet aan ergeren maar stiekem doe ik toch wel een beetje. Maar blokken valt ook weer niet mee als hij zo groot is....


Toch is hij wel mooi geworden toch..?

Tertia en Jolanda bedankt voor het vertalen van het patroon en volgend jaar hoop ik zeker weer mee te doen!!!




1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...