Update deken

Afgelopen twee 3 weken is er hier heel hard gewerkt. 

(sorry de foto is niet helemaal scherp)

De weken voor de call deken waren afgelopen. M'n deken was maar 1,20 en ik wil hem 2 meter hebben. Het was dus nog hard werken om de laatste 80 cm er aan te werken. 
Maar gisteren was ik dan precies op tijd klaar.


Nu ben ik lekker bezig met de rand en dan kan ik kijken hoe ver ik met m'n tweede deken kan komen.


Dus er worden niet veel projecten afgerond dus vandaar dat het even  wat rustiger zal blijven op mijn blog.


2 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden! En je zijkanten zijn zo mooi recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Die zijkanten lijken recht maar zijn het niet. Ik ben daar ook niet helemaal tevreden over...

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...