Nieuw boek Librero

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel fan ben van de boeken van Librero. Van de week heb ik er weer een besteld.
 
 
En soms zou je denken dat als je veel haakboeken hebt dat er weinig nieuws onder de zon is. Toch vind ik dit boek juist bijzonder. Er staan weer veel nieuwe randjes in.
En wat je niet op de cover ziet zijn de randjes met dolfijnen, bootjes, kerstkransjes enz. Dat maakt het boek helemaal bijzonder! Echt een aanrader dus. Voor de prijs hoef je het niet te laten (7,95)
 
En die prijs maakt de boeken van Librero juist zo aantrekkelijk. Ze blijven eigenlijk altijd onder de 10 euro.
 
Kijk maar hoe aantrekkelijk.
 








 
 
Heb ze geloof bijna allemaal. Alleen een paar ouderen die al even uitverkocht zijn. En ik kan ze bijna allemaal aanraden!


2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke boeken en dank je wel voor je tips van deze leuke boekjes. Ik heb er ook een oaar maar ik zie nog meer leuke boekjes die ik nog niet heb. Ga er eens voor kijken.
    Veel haak plezier !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, die zet ik op mijn verlanglijstje, dat lijkt me een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...