Bolero

Op dit moment is het even wat rustiger op mijn blog. Dat komt omdat ik op dit moment met wat grotere projecten bezig ben. En dan duurt het wat langer voor ik weer wat heb om te laten zien.
 
 
Maar gisteren heb ik dit project afgerond. Het is een wit bolero voor mezelf.
Moet eerlijk zeggen dat het wel even voor ik het patroon snapte! Ik heb het daarom maar even weggelegd.
 

 
 
Na een poosje maar eens een berichtje naar garnstudio gestuurd en uiteindelijk snapte ik het patroon. Ik moet zeggen dat dat een heerlijk gevoel geeft!
 
 
 
En ik ben nu heel erg blij met het resultaat!
Nog een detail foto.
 
 
En nog een link naar het patroon:
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er ook wel een beetje ingewikkeld uit..... Maar het is een prachtig vestje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel prachtig geworden ondanks dat je er in het begin niet uit kwam.
    Ziet er ook erg ingewikkeld uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...