Deken

Een poosje geleden heb ik heel mijn deken uitgehaald. Ik kwam teveel steken te kort. Ook begon ik halverwege het uithalen ook nog een aan de onderkant dus kon ik helemaal opnieuw beginnen. Op dat moment baalde ik er stevig va en heb ik hele project even weggelegd. ( ook de andere deken)
Maar heel langzaamaan begon ik weer zin om er aan te beginnen.
 
 
 
Ook heb de deken gelijk een naald kleiner gehaakt. 4 ipv 5 zodat hij wat minder los zou worden.
 
Gisteren was ik eindelijk weer zover dat ik op punt was gekomen waar ik hem uitgehaald had. Daar was ik erg blij mee!
Ik moet nog 4 weken haken en dan ben ik met deze deken weer bij en ga ik bij de andere deken de steken tellen. Het lijkt erop dat deze wel beter klopt dan deze. We zullen het zien.
 
 
Hier nog even het resultaat.
Wordt verder vervolgd!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...