Teckel Tim

Dit is Tim. Tim is een Teckel.
 
 
Op de vrouwen vereniging proberen we allerlei dingen te maken om te verkopen op de verkoping in oktober. Dat geld gaat dan naar een goed doel. Aan mij werd dus ook gevraagd om deze teckel te haken.
In eerste instantie had ik er niet zin in. Geen zin is misschien niet helemaal het goede woord. Ik maak liever wat anders. Als heel veel mensen dit haken krijg je er zoveel. Dus dan haak ik liever iets anders. Maar ja hij bleef toch wel wat in mijn gedachten zitten.
 
 
Ik kocht laatst hel leuke gekleurde bolletjes voor mijn dochters en dat leek me wel leuk voor deze Teckel. Dat was van Ricco en hier niet zo makkelijk te krijgen. Dus werd het garen van Phildar.
Om hem helemaal er van te maken vond ik te druk worden dus werd z'n kop en z'n poten rood.
 
De kinderen zijn er inmiddels ook helemaal verliefd op. Maar ja hij gaat echt weg. Ze kunnen hem t.z.t. kopen....
 
 
 
Maar ja als Tim zo met z'n scheven koppie naar je kijkt moet je er toch even mee kroelen...En wordt je er ook echt wel verliefd op.
 
 
Een link van het patroon kan ik helaas niet delen want ik heb hem op papier gekregen en weet ook niet waar hij vandaan komt.
 
Even nog als aanvulling. Ik heb inmiddels gevonden waar het patroon vandaan komt. Bij deze de link alsnog:
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...