Deken

Ik had jullie nog belooft om te vertellen wat er allemaal mis ging met mijn deken.
 Zal het kort houden. Gelukkig is mijn frustratie inmiddels gezakt dus dan wordt het hoop ik geen zeur verhaal.
 
Het begon eigenlijk die dag al met het feit dat de golf niet naar mijn zin was. Had hem weer overgedaan. Ik was op zich al wel een beetje bang dat als ik ging tellen dat ik er een enkele steek bij moest gaan smokkelen. Helaas waren het niet een enkele maar 7! ( vergeleken bij anderen is dat niet heel veel...) dat vond ik te veel.
Dan ga je tellen waar je fout zit. ( en dat is zo'n heerlijk werkje.....;) ) Uiteindelijk kwam ik net boven het wheel uit...... Nu ja het is veel maar uithalen die boel. Mijn stemming was ver onder de nul gedaald hoewel ik een beetje kookte van binnen bijna.
Vervolgens ben ik zou dom geweest om halverwege met uithalen te beginnen aan de onderkant. Tja toen kon ik hem helemaal uithalen!!
Was geloof niet erg gezellig meer.....
 
Heb daarna m'n dekens maar aan de kant gelegd. Even in de ijskast ermee!
 
 
Ik was net begonnen met deze riple. Lekker makkelijk. Even bijkomen. Inmiddels begin ik al wat meer zin weer in de deken te krijgen. Wil eerst nog 4.5 toer van deze haken en dan ga ik de Crochet Along weer eens oppakken. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken!


1 opmerking:

  1. gewoon rusitg blijven hoor bij mij wil het ook wel eens niet lukken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...