Brei haakdagen - Creabeurs.... toch maar Echtstudio

Een aantal weken geleden plande ik met mijn zus om naar de brei en haakdagen in Amersfoort te gaan. Maar we hadden onverwacht een begrafenis vandaag. Uiteindelijk besloten we om alsnog te gaan maar dan na de begrafenis. We moesten wel onze cursussen voor op zeggen maar dat was niet anders.....
Ik keek op de website en eigenlijk waren er niet zoveel stands dus adhok besloten maar naar de Brabanthallen te gaan. Maar dat viel zo tegen. We waren snel weer weg. Tijd om alsnog naar Amersfoort te gaan hadden we niet meer. Uiteindelijk zijn we maar naar Echtstudio te gaan.
 
En dit is de schade
 
 
Breivork... Moet nog even de gebruiksaanwijzing nog even opzoeken.  


 
Dit boek leek me wel wat. Maar ik wilde het graag eerst inzien. Die gelegenheid kreeg ik vandaag. Ik vind het een erg leuk boek.
 
 
Een bolletje gemĂȘleerd garen voor alle twee de dames. Daar wordt al driftig mee gehaakt....
 
 
Dit boek is ook leuk. Een haakspecial van Phildar. En er staan hele leuke patronen voor de kinderen in. Hier een paar voorbeelden.
 
 
 
 
 
Dit was de 6 euro wel waard.
 

 
En het bovenste vestje wil ik met dit garen gaan haken.
 
Al met al wel een geslaagde dag toch nog.
 
 
 
 



1 opmerking:

  1. Hey, heb je gevonden via Annemaries haakblog...fijn om "nieuwe" haaksters te ontdekken.
    Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...