Des Mabels

Ik weet niet of jullie het haakwerk van Des Mabels al kennen. Ik kwam haar regelmatig tegen op de facebook pagina Dutch Crochet.  Omdat ze veel vraag had van menses die het wilde leren om zo te haken geeft ze 21 en 22 september een workshop bij Echtstudio. 
Tijd om lang te aarzelen was er niet omdat er veel interesse voor was. Dus heb ik me opgegeven voor vijdag avond. Was nog even spannend of dat hij niet vol zat. Maar ik had geluk.
Ik heb er veel zin in. Ik laat horen hoe het was!

Hier een foto die van haar facebook pagina komt

Foto: Happy Carole!

Hier een linkje naar de facebook pagina om een indruk te krijgen:
https://www.facebook.com/DesMabelsKleding

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...