my boschi nr 1

Gisteren met mijn eerste my boschi gehaakt. Deze is voor mijn zoon geworden. Kleuren uit gezocht bij z'n jas. 
 
 
 
Lekker boefje met die helemaal blij is met z'n muts.
 
 
Ben er gisteren op mijn werk mee begonnen. Was wel erg leuk. Mensen hadden er belangstelling voor en dat leverde leuke gesprekken op. Een (mannelijke) bewoner die dacht met mee en vond dat er ook wel een beetje wit bij moest. Ook heeft hij wel een paar keer m'n boek zitten bekijken. Had hem bijna zo ver dat ik er een voor hem mocht haken.
 
 
Het haakt wel heel lekker snel weg. Ben inmiddels al een heel eind met de tweede. Wordt an de week dus erg mutserig.
 
 
Nog twee leuke foto's.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...