Winterspul

Ik was vandaag weer eens aan het snuffelen op ravelry. Daar kwam ik weer een patroon tegen van Heidi May. Hier een voorbeeld.
 
Dsc_0017_small
 
Je zou denken wie denk er nu met dit weer aan mutsen enz. Nu hier is het koud en nat. Het regent al de hele dag. En we hebben lekkage in de caravan. Manlief is op zoek naar iets om de lekkage te stoppen met de kids. Dus ik had even het rijk alleen.
Probeer nog een paar foto's de copy en maar weet niet of het gaat lukken.
 
Het lijk er op dat dit de enige foto is die ik eraf kan halen om op mijn blog te delen. Helaas het had het bericht wat gezelliger gemaakt.
 
Ik geef toe de patronen zijn niet erg goedkoop maar je hebt er wat leuks voor. Ik had bedacht dat je er drops Eskimo voor kunt gebruiken.
 
Hier nog de link naar de patronen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...