Nieuwe bollen wol

Zo  ik heb m'n bestelling met wol binnen. De postbode had het netjes (had een briefje bij de bel geplakt. Gls is vaak vroeg en ik was nog even weg) mn pakketje bij de voordeur achter de struiken gezet. Was helemaal blij.


Kijk dit zat er in mijn doosje. Drops katoen is nu in de aanbieding en het scheelt toch zo'n 30 euro! Dus had ik me lekker uitgeleefd!
 
 
Deze bollen had ik voor dit vestje.
 
 
 
De roze cotton viscose voor dit vestje.
 
 
 
 
 
En de witte cotton viscose voor 2 kraagjes. Ik weet nog niet wat ik er zelf van vind. Beetje tuttig misschien maar je ziet ze wel steeds meer. Toch maar eens proberen dus. Het garen is er alvast er mooi voor. Maakt het denk wel chique.
 
 
 
En als laatste de safran. Voor het kindervestje 2 keer. de andere een keer.
Jullie zien ik kan weer even vooruit.Maar eerst m'n witte vest af. Ben al met de laatse sierrand bezig. Misschien vanavond.

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...