Zomaar even zonder foto's

Lijkt hier een beetje rustig op dit moment. Maar ondertussen wordt hier wel lekker door gehaakt. Toegeven vorige week had ik het heel druk en van de week zal het ook niet zo heel rustig zijn. Maar dan met een goed doel. Vakantie!
Ik ben nog steeds bezig met mijn deken. Moet nog 8 toeren... Dat lijkt heel weinig als je dat zo opschrijft maar ze zijn zo'n 1.5 meter per kant en dan kom je op 8 keer 1.5 meter.
Maar nu ik bijna klaar ben wil ik hem ook wle klaar hebben. Niet omdat ie verveeld maar het wordt tijd om te showen. Hier en op FB enz. Ben er best een beetje trot op. Mag hoop ik ook wel.
Nu nog even nadenken wat ik in de vakantie wil gaan haken. In iedergeval een vestje voor de kleine van mijn zus...
Ik laat nog wel horen wat er meegaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...