Beekbergse hobbyhal

 Vandaag voor het eerst bij de Beekberge hobbyhal geweest. Wat een heerlijke winkel is dat. Met heel veeeeel bolletjes. Ik moest een beetje opschiet want manlief stond buiten met de kids te wachten. Maar daar kun je uren zoet zijn....
Dit is de schade
 
Bolletjes met patroon voor een heel leuk baby vestje. Gaan 2 bolletje van 3.20 per bol in een vestje. Een leuk kraamkadootje dacht ik zo. 
Dit boek had ik al eens vaker voorbij zien komen. Ik vind vooral het beetje schattig. Is wel van Rico katoen maar vergelijkbaar met Cantania en Phildar 3.
 
Ik vond deze kleuren combi er mooi. Kon ik niet alten liggen. 
 
En een paar kleuren Cotton 8 van scheepjes. Ik heb laats een leuk boek voor bloemen gekocht en daar is deze wol voor.
 
Ik vind dat ik weer leuk geslaagd ben en als ik weer eens in de buurt ben dan weet ik deze winkel weer te vinden.
 

2 opmerkingen:

  1. Zo verslavend om daar te komen...
    En helaas woon ik er niet zo heel ver vandaan....
    Het boekje heb ik daar ook gehaald, maar ben er nog niet aan toe gekomen om er wat uit te maken.
    De paarse bol vind ik wel heel erg mooi!
    Zo te zien had je een tas vol...

    Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er wel eens besteld..maar nog nooit geweest.als ik met de kerst op d veluwe zit toch maar eens heen gaan.
    mooie bolletjes heb je gescoord en een leuk boekje .heb hem ook maar nog nooit wat uitgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...