Baretje

 Dit baretje ben ik een poosje mee bezig geweest. Ik dacht hem even in een dagje te haken. Maar dat viel een beetje tegen. Ik heb hem een aantal keren uit moeten halen. Maar ik vind hem zo leuk dat ik hem persee wilden afmaken. Uiteindelijk bleken er een aantal foutjes in he patroon te zitten.
 
 Gelukkig is het eindelijk gelukt. Ben ook blij dat ik toch even doorgezet heb en hem afgehaakt heb. Vind hem erg leuk geworden en ook erg blij met het resultaat.
 
 
 Het is ook mede gelukt door de hulp van Felisa van iedere dag een draadje waar dit patroon ook vandaan komt. Nog even de link:
 
 

1 opmerking:

  1. Gelukkig dat het toch nog gelukt is, Alike! Ik heb het patroon iets aangepast, en volgens mij moet het nu kloppen....

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...