Ervaring Amour haaknaald

Ik zou nog even terug komen op de nieuwe haaknaalden van Clover.
Om te beginnen zijn het prima naalden. Haken echt super.
Voordelen tov van de soft grip naalden
*De verschillende kleurtjes. Je pakt makkelijker de juist naald
*Ze zijn iets lager (ong 1 cm) vind ik we prettiger
*Ik vind het feit dat ze rond zijn erg prettig in de hand liggen.
*Ze zijn helemaal van zacht matriaal waardoor ze confortabel aanvoelen tijdens het haken

Een klein nadeeltje is
Het lijkt of de naald iets minder glad is als de oude naalden.

Kortom als ik nu een nieuwe haaknaald nodig heb zou ik denk eerder voor de Amour kiezen. Maar om nu mijn hele asortiment te vernieuwen.... Sowieso een dure grap maar ik vind het ook niet echt nodig.
Misschien kom er nog wel op terug als ik niet met de nieuwe kan haken en alleen de oude heb in die maat.

2 opmerkingen:

  1. hier dus hetzelfde..ik vind ze heerlijk hoor, maar niet geweldig! het voelt rubberig aan, en dat vind ik niet prettig..hij haakt op zich wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn mensen helemaal Lyrisch van deze naalden. Ik vind enige nadeel van het rubber dat je het niet zo snel in je mond stopt. Lijk me een beetje vies. Anders deed ik het wel eens om hem even vast te houden. Klinkt misschien een beetje raar...

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...