Baby mutsjes

Een tijdje gelden blogde ik al over het feit dat ik weer tante hoop te worden. Zo van lieverlee ben ik dingen voor de kraammand aan het haken.
Omdat ik niet weet wat het  gaat worden heb ik er voor zowel een jongetje als een meisje een gehaakt.



 
Deze heb ik gemaakt voor als het een meisje wordt...
Patroon komt bij Karin aan de haak vandaan.
Hier de link:
 


 
En dit is de variant voor als het een jongen wordt..
 
Patroon komt van Raverly vandaan en is in het engels:
 
 
En hier nog een foto van beide mutsjes.
Met dank aan baby born die een gewillig model wilde zijn.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...