Vlaggenlijn cupcake

Deze heb ik vorige week nog even snel gehaakt. Mijn dochter was maandag jarig en ik vond het wel leuk om hem dan op te kunnen hangen. En hij mag nog lekker even blijven hangen ook. Vrijdag hebben we een kinderfeestje en zaterdag vieren we het voor de familie samen met mama. Dus kunnen we er nog even van genieten.
Maar ja nu ben ik ook nog wel wat verschuldigd aan mijn zoon. Roze cupcakes kan niet voor een jongen toch. Zit te overwegen om een driehoeks granny slinger te gaan maken. Maar gelukkig duurt het nog even voor hij jarig is en heb nog even de tijd. Eerst nog verder voor de kraammand van m'n andere zus die in juli is uitgerekend.
Jullie zien ik verveel me nog niet!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...