Effe kijken of ik nog wat leuke foto's kan vinden.


Deze haakt ik voor mezelf naar een patroon van Katia. M'n moeder vond hem hem ook erg mooi dus voor haakte ik hem in het rood

 
 
 
Van deze onderzetters heb ik inmiddels hele stapels gehaakt. Patroon komt bij Karin aan de haak vandaan. Ik heb ze voor alle juffen gehaakt. Maar ook voor 6 mensen die op mijn kinderen paste toen ik een poosje beeldenden therapie had. Je begrijpt ik kon ze oo een gegeven moment niet meer zien kon....
 
 
 
 
 
 
 
 
Deze haakte ik ook in opdracht voor m'n nichtje haar verjaardag. Ik mis er nog een maar die had ik echt een uur van te voren klaar en heb daar toen geen foto meer van gemaakt.
 
Nu ga ik weer  eens verder met mijn deken.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...