Cuddly baby

 Afgelopen dagen haakte ik dit patroon. Hoewel ik er wel wat fouten aan zie ( hooft staat niet helemaal recht op de romp...muts staat te hoog op het hoofd) vind ik toch wel erg leuk geworden.
Ook zal ik de volgede keer een halve naald kleiner als het minimale dat wordt geadviseerd op de wikkel gebruiken. Ik vind hem eigenlijk te los waardoor je de vulling te goed ziet.
 
Patroon is van Lilleliis. NL vertaling van Willemijn Roes. Zij verkoopt ook een van de weinige in NL deze patronen en heeft er dus ook aan aanltal vertaald. Verder is zij iets goedkoper dan de Etsy shop van Lilleliis. Hier is de link:
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...